Τρόποι Παραγγελίας

Η διαδικασία παραγγελίας προϊόντων από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και γρήγορη. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα παρακάτω.

Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 2209682, 2312 311743 τις εργάσιμες ημέρες. Το ωράριο εξυπηρέτησης είναι Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 ως τις 16:00 και Σάββατο από τις 09:00 ως τις 14:00. 

*Απαραίτητη προϋπόθεση στην τηλεφωνική παραγγελία είναι να αναφέρετε τα προϊόντα που θέλετε με τον κωδικό που αναγράφεται σε κάθε προϊόν στο site μας.

Μπορείτε να στείλετε μέσω email την παραγγελία σας όλο το 24ωρο. Ένας μηχανικός πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επιβεβαιώσει την παραγγελία και να προχωρήσει στην αποστολή των προϊόντων.

*Απαραίτητη προϋπόθεση στην παραγγελία μέσω email είναι να ζητάτε τα προϊόντα που θέλετε με τον κωδικό που αναγράφεται σε κάθε προϊόν στο site μας.

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω του logics.gr με την χρήση χρεωστικής / πιστωτική κάρτας μέσω Vivawallet.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό μας ενημερώνεται τηέφωνικα στα 210 2209682, 2312 311743 ή μέσω email στο info@logics.gr. Στην συνέχεια εμείς προχωράμε στην αποστολή των προϊόντων.

Η υπηρεσία πληρωμής με αντικαταβολή είναι διαθέσιμη για συγκεκριμένα προϊόντα του logics.gr

Τρόποι Αποστολής

Μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικά μας μέσα ή από κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Η αποστολή των προϊόντων στην υπόλοιπη Ελλάδα πραγματοποιείται μέσω κούριερ ή μεταφορικής  ανάλογα τον όγκο και το βάρος του προϊόντος. Το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη και ενημερώνεται για αυτό πριν την αποστολή του προϊόντος.

Οι αποστολές στο εξωτερικό γίνονται με συνεργαζόμενες μεταφορικές και διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα αποστολής.

Ο χρόνος παραλαβής εξαρτάται απο την διαθεσιμότητα του προιόντος. Τα άμεσα διαθέσιμα προιόντα αποστέλλονται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών απο την έδρα μας. Για τα προιόντα που δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα, ο μηχανικός πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί μας για τον ακριβή χρόνο παραλαβής.

Πολιτική Επιστροφών

Επιθυμία της εταιρίας μας είναι όλοι οι πελάτες της να είναι πλήρως ικανοποιημένοι από τις αγορές τους και τα προϊόντα μας.

Για την διαδικασία επιστροφής θα πρέπει να συμπληρώσετε την Φόρμα Επικοινωνίας. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως αριθμό παραγγελίας, προϊόν επιστροφής, λόγο επιστροφής καθώς επίσης και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Με την παραλαβή της αίτησής σας ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για παροχή διευκρινίσεων.

Με την παραλαβή του επιστρεφομένου προϊόντος στο κατάστημα μας γίνεται η αξιολόγηση από τους συνεργάτες μας και στην συνέχεια προβαίνουμε σε αντικατάσταση, σε διόρθωση του προϊόντος ή σε πίστωση όλου ή μέρους του ποσού στον online λογαριασμο σας στο logics.gr για μελλοντική αγορά.

Αν υπάρχει αίτημα αντικατάστασης και δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα μπορεί να σας σταλεί άλλο προϊόν της αρεσκείας σας, κατ’όπιν συννενόησης. Αν η ποσό είναι μεγαλύτερο προκαταβάλετε την επιπλέον αξιά.

Τα προϊόντα που επιστρέφετε πρέπει να συνοδεύονται από τα έγγραφα με τα οποία αρχικώς παραλήφθηκαν (τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής και φορτωτική ή απόδειξη παραλαβής). Τα μεταφορικά επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη.

Για την αποφυγή των παραπάνω προτείνουμε να ελέγχεται τα προιόντα κατα την παραλαβή.